fbpx

Opći uvjeti poslovanja

Naslovna / Opći uvjeti poslovanja

OPĆI UVJETI POSLOVANJA (Predugovorna obavijest)

1. Općenito

Ovi Opći uvjeti poslovanja utvrđuju postupak naručivanja, plaćanja, dostave i reklamacije proizvoda i sl., koji su naručeni od strane Naručitelja putem web stranice www.rasadnik-milic.hr .
Naručitelj snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom procesa naručivanja. Naručivanjem proizvoda s ove stranice Naručitelj prihvaća sljedeće trenutno važeće uvjete Opće uvjete poslovanja. Prodavatelj zadržava pravo promjene ovih Općih uvjeta poslovanja (uvjeta kupnje) i ne odgovara za gramatičke i ostale greške koje se mogu javiti u opisu proizvoda.

2. Prodavatelj

RASADNIK MILIĆ d.o.o., Donji Miholjac, Z. Balokovića 7, OIB: 59908662277,  MBS: 030181765, upisano u registar Trgovačkog suda u Osijeku, Tt-16/8817-4,   žiro-račun otvoren kod ERSTE&STEIRMAKRISCHE BANK d.d, Rijeka, IBAN: HR1724020061100812079, temeljni kapital: 20.000,00 (u cijelosti uplaćen u novcu), uprava: Dalibor Milić, direktor,  telefon: 031-631-959 , e-mail: .

3. Naručitelj

Naručitelj je svaka poslovno sposobna osoba koja može izvrši narudžbu, putem web stranice www.rasadnik-milic.hr,  telefona ili e-maila.

Troškove uporabe sredstava daljinske komunikacije u svrhu sklapanja ugovora snosi Naručitelj.

4. Točnost sadržaja

Na web stranici www.rasadnik-milic.hr uvijek nastojimo što točnije prikazati opise, slike i cijene prikazanih proizvoda. Unatoč našim nastojanjima mogu se dogoditi određene pogreške ili netočnosti odnosno da neke proizvode nemamo u stvarnosti dostupne.

Proizvodi prikazani na www.rasadnik-milic.hr smatraju se katalogom proizvoda s cijenama te se ne smatraju ponudom za sklapanje ugovora, nego samo pozivom da se učini ponuda prema objavljenim uvjetima.

Biljke (sadnice) odnosno njihov izgled nikako ne može biti jedinstven te ovisi o godišnjem dobu i uvjetima uzgoja. Ukoliko proizvod prikazan na našim web-stranicama ima svoju realnu fotografiju prosječnog predstavnika, ona prikazuje kakav će proizvod Naručitelj zaista primiti odnosno fotografije koje prikazuju kakva biljka može biti ukoliko se održava na pravilan način.

5. Dostupnost proizvoda

Činjenica što su proizvodi (sadnice) prikazani na www.rasadnik-milic.hr ne znači da se isti mogu kupiti odnosno da su isti dostupni za isporuku, a ponajviše zbog sezonskog karaktera prodaje sadnica.

U tom smislu, prodavatelj će moći isporučiti samo proizvode u vrijeme i u količini koji su razumni u odnosi na proizvod te se između ostalog i zbog toga svaka narudžba/rezervacija smatrati ponudom za sklapanjem ugovora.

Proizvodi označeni s naznakom „Prodano/rezervirano“, nisu dostupni za naručivanje.

6. Pakiranje proizvoda

Budući su proizvodi (sadnice) prikazani na www.rasadnik-milic.hr vrlo delikatni za transport, izradili smo posebnu ambalažu koja onemogućuje oštećenja pri transportu.

Svi proizvodi (sadnice) se pakiraju ručno.

Kontejnirane sadnice (već posađene u posude), moguće je čuvati duži period u originalnim posudicama dok se ne odlučite za sadnju. Uz redovito zalijevanje naravno.

7. Cijene

Sve cijene su prikazane u hrvatskim kunama (HRK). U cijene je uračunat PDV.

8. Naručivanje i rezervacija – potvrđivanje

Ugovor se zaključuje sredstvima daljinske komunikacije (Ugovor sklopljen na daljinu).

Svi proizvodi ponuđeni na www.rasadnik-milic.hr naručuju i rezerviraju se putem interneta na www.rasadnik-milic.hr .

Pomoć u postupku traženja proizvoda na www.rasadnik-milic.hr te pregled i uređivanju košarice su opisani na sljedećoj adresi: http://rasadnik-milic.hr/kako-naruciti.

Klikom na “Naručujem/Rezerviraj”, Naručitelj potvrđuje označene uvjete (plaćanje, količinu, cijene i sl.) te ustvari daje ponudu za kupnju tj. za sklapanje kupoprodajnog ugovora s Prodavateljem.

Nakon što smo zaprimili narudžbu/rezervaciju, počinjemo proces obrade narudžbe/rezervacije i pripremu isporuke.
Ako neki proizvod, unatoč pažljivom planiranju i organizaciji, nije moguće isporučiti pravovremeno ili uopće, Naručitelj će biti o tome informiran i konzultiran o drugim mogućnostima.
Ako se ne slaže s ponuđenim izmjenama ili odgodama, korisnik može otkazati ili izmijeniti narudžbu/rezervaciju u cijelosti prije zaključenja kupoprodajnog ugovora.
Prodavatelj zadržava pravo odustajanja od zaključenja kupoprodajnog ugovora u slučaju neraspoloživosti proizvoda ili drugih teškoća, o čemu će informirati Naručitelja.

Potvrđivanje rezervacije za jesenske isporuke:

Ukoliko neki od proizvoda nose oznaku da je moguća rezervacija istih za jesen određene godine (“REZERVACIJA – JESEN ___”) te ukoliko Naručitelj takvu rezervaciju potvrdio klikom na  REZERVIRAJ, bez obzira što naslov ovog e-mail nosi „Obavijest o primitku narudžbe“ cjelokupna narudžba se smatra rezervacijom za jesen navedene godine, sukladno ovim Općim uvjetima poslovanja. U slučaju da nisu dostupni svi proizvodi koje ste rezervirali odnosno nije dostupan određeni proizvod koji ste rezervirali,  Naručitelj će biti o tome informiran i konzultiran o drugim mogućnostima te potom može promijeniti ili otkazati rezervaciju.

Ukoliko su rezervirani proizvodi dostupni (točnije su i dalje u proizvodnji te nisu promijenjenog stanja), na Vaš e-mail ćemo  poslati “Potvrdu mogućnosti rezervacije” koja je uvjetna i ne znači da je nastala naša obveza isporuke artikala, niti da je ugovor sklopljen, s obzirom da je proizvodnja proizvoda u tijeku te može biti neizvjesna sve do jeseni određene godine te uslijed toga zadržavamo pravo da točnu i završnu dostupnost rezerviranih proizvoda potvrdimo najkasnije do 30.11. godine u kojoj su proizvodi rezervirani.
Ugovor ne stupa na snagu samom obavljenom narudžbom/rezervacijom (klikom na “Naručujem/Rezerviraj”) i primitkom automatizirane poruke o obavljenu iste od strane sustava Web trgovine Prodavatelja, jer u trenutku obavljene narudžbe roba može promijeniti raspoloživost, cijenu ili specifikacije.
Ugovor stupa na snagu i obavezuje u trenutku kad te Naručitelj zaprimi e-mail obavijest Prodavatelja kojom potvrđuje raspoloživost/dostupnost za isporuku robe i cijenu  (ili ukoliko iz nekog razloga to nije učinjeno, u trenutku kad korisnik preuzme račun i proizvode/sadnice), dok za narudžbe (rezervacije) koja u sebi sadrže proizvode/sadnice koji nose oznaku da je moguća rezervacija istih za jesen određene godine (“REZERVACIJA – JESEN ___”), ugovor stupa na snagu i obvezuje kad Naručitelj zaprimi e-mail obavijest Prodavatelja kojom potvrđuje raspoloživost/dostupnost rezerviranih artikala/sadnica za isporuku.
Potvrda zaključenja ugovora je e-mail poruka Prodavatelja (“Potvrda narudžbe” ili “Završna potvrda rezervacije”) ili račun koji je poslan uz robu, u slučaju da e-mail nije poslan. E-mail poruku (“Potvrda narudžbe” ili “Završna potvrda rezervacije”) odnosno račun, Naručitelj može spremiti za svoju evidenciju. Naručitelj prihvaćanjem ovih Uvjeta poslovanja daje suglasnost Prodavatelju da mu primjerak sklopljenog ugovora ne mora dostavljati pisani primjerak ugovora, nego se pod potvrdom zaključenja ugovora na trajnom mediju ima smatrati  e-mail poruka Prodavatelja (“Potvrda narudžbe” ili “Završna potvrda rezervacije”) ili račun koji je poslan uz robu.

Nakon obavljene narudžbe/rezervacije (iskazane namjere korisnika da sklopi Ugovor), korisniku će biti dostavljena Obavijest o primitku narudžbe, odnosno predugovorna obavijest iz članka 57. st. 1. Zakona o zaštiti potrošača, te ovim Uvjeti (putem linka) odnosno obavijest o pravu korisnika na jednostrani raskid Ugovora s obrascem za jednostrani raskid Ugovora iz članka 61. st. 1. i 2. Zakona o zaštiti potrošača (također putem linka).

Sadnice šaljemo dostavnom službom GLS što kupcima donosi sljedeće pogodnosti:
  • isporuku idući dan nakon preuzimanja u 99,99% slučajeva – sadnice će putovati manje od 24 sata
  • TRACK & TRACE ® tehnologija – praćenje paketa putem interneta
  • SMS SERVICE – slanje SMS-a na dan pošiljanja paketa – ID broj pošiljke (omogućava praćenje), iznos pouzeća, broj službe za klijente.
  • PREADVICE SERVICE – SMS na dan isporuke paketa s ID brojen pošiljke (omogućava praćanje), naznačenim trosatnim vremenskim intervalom isporuke (npr. između 8 – 11 sati) te brojem mobilnog uređaja dostavljača.
  • u slučaju neuspješne prve dostave, dostavljač obavlja drugu dostavu idući dan.

Ipak, s drugim poslužiteljem šaljemo sadnice u sljedeće poštanske urede na otocima:

20226 Babine Kuće, 20225 Babino Polje, 20225 Blato, 23286 Božava, 23285 Brbinj, 23292 Brgulje, 21430 Donje Selo, 23286 Dragove, 21225 Drvenik Mali, 21225 Drvenik Veliki, 20290 Glavat, 21432 Gornje Selo, 20226 Goveđari, 21430 Grohote, 51552 Ilovik, 23293 Ist, 22235 Kaprije, 20221 Koločep, 20224 Korita, 20225 Kozarica ,20290 Lastovo, 20222 Lopud, 23282 Luka, 23284 Mali Iž, 20224 Maranovići, 21430 Maslinica, 23292 Molat, 21432 Nečujam, 20226 Njivice, 20224 Okuklje, 23296 Olib, 20290 Pasadur, 20226 Polače, 23287 Polje, 20226 Pomena, 20226 Pristanište, 20224 Prožura, 20224 Prožurska Luka, 22233 Prvić Luka, 22234 Prvić Šepurine, 23283 Rava, 23291 Rivanj, 21430 Rogač, 20225 Ropa, 23281 Sali, 20224 Saplunara, 23285 Savar, 23291 Sestrunj, 23295 Silba, 20290 Skrivena Luka, 20225 Sobra, 23287 Soline, 20226 Soline, 21430 Srednje Selo, 21432 Stomorska, 20223 Suđurađ, 51561 Susak, 20290 Sušac, 20223 Šipanjska Luka, 20226 Tatinica, 20290 Uble, 51562 Unije23284 Veli Iž, 23287 Veli Rat, 20226 Velika Loza, 23287 Verunić, 23281 Zaglav, 20290 Zaklopatica, 23292 Zapuntel, 22232 Zlarin, 23291 Zverinac, 23286 Zverinac, 22236 Žirje, 23282 Žman.

Minimalna vrijednost naručenih proizvoda je 100,00 kn, PDV uključen.

Troškovi slanja (dostave) i pakiranja iznose  55,00 kn, PDV uključen, dok se troškovi slanja (dostave) i pakiranja ne obračunavaju za narudžbe vrijednosti preko 600,00 kn, PDV uključen.

9. Plaćanje

Proizvode na www.rasadnik-milic.hr možete plaćati:

  • prilikom uručenja paketa (plaćanje prilikom pouzeća uz plaćanje naknade poštanskom poslužitelju za usluge platnog prometa) ili
  • direktnom bankovnom transakcijom – plaćanjem  iznosa na transakcijski račun.

a) Plaćanje prilikom pouzeća

Naručenu robu za koju je Naručitelj kao način plaćanja odabrao plaćanje prilikom pouzeća,  šaljemo Naručitelju nakon slanja “Potvrde narudžbe”, kojom nastaju međusobna prava i obveze, a plaćanje za istu uvećano za eventualne troškove dostave sukladno ovim Općim uvjetima poslovanja. Naručitelj obavlja plaćanje prilikom uručenja paketa uvećano za naknadu poštanskom poslužitelju za usluge platnog prometa.

b) Plaćanje na transakcijski račun

Ukoliko je kao način plaćanja izabran plaćanje na transakcijski račun, plaćanje za naručene proizvode obavljate na naš transakcijski račun tek nakon što putem e-maila pošaljemo “Potvrdu narudžbe” odnosno „Potvrdu rezervacije“ te sve potrebne podatke za uplatu. U slučaju da kod spomenutog načina plaćanja na transakcijski račun ne uplatite cjelokupni iznos u roku od 5 dana od dana primitka “Potvrde narudžbe” odnosno do roka koji će biti naznačen u „Završnoj potvrdi rezervacije“, smatra se da ste odustali od narudžbe/rezervacije.

Naručenu robu  za koju je poslana “Potvrda narudžbe”  odnosno “Završna potvrda rezervacije” šaljemo Naručitelju tek po zaprimljenoj uplati cjelokupnog iznosa narudžbe, uvećanog za eventualne troškove dostave, sukladno odredbama ovih Općih uvjeta poslovanja.

Ukoliko je Naručitelj kao način plaćanja odabrao plaćanje na transakcijski račun, no ne uplati cjelokupni iznos narudžbe u roku od 5 dana od dana primitka “Potvrde narudžbe” ili primitka  “Završne potvrda rezervacije” ,  smatra se da je odustao od narudžbe.

10. Dostava

Pakiranje sadnica i pripremanje sadnica za slanje obavlja se netom prije slanja, kako bi se maksimalno očuvala svježina sadnica.

Prilikom preuzimanja paketa, Naručitelj na licu mjesta provjerava stanje zaprimljenih sadnica kako bi utvrdio eventualna oštećenja. Ako oštećenja postoje, Naručitelj ista ima pravo reklamirati te ima pravo na povrat takvih sadnica.

Naručene/rezervirane sadnice šaljemo u što kraćem roku, ali ne dužem od 15 radnih dana od dana kad Naručitelj primi “Potvrdu narudžbe” odnosno “Završnu potvrde rezervacije” (jesenske isporuke), s time da se dostava za proizvode/sadnice koje se odabran način plaćanja uplatom na transakcijski račun, šaljemo tek po zaprimljenoj uplati cjelokupnog iznosa narudžbe, uvećanog za eventualne troškove dostave, sukladno odredbama ovih Općih uvjeta poslovanja.

U slučaju da proizvod nije trenutno raspoloživ, Naručitelja će kontaktirati djelatnik Prodavatelja te ga obavijestiti kada će biti  u mogućnosti isporučiti narudžbu Naručitelja.

Minimalna vrijednost naručenih/rezerviranih proizvoda je 100,00 kn, PDV uključen, a cijena dostave iznosi  55,00 kn, PDV uključen, dok je dostava besplatna za narudžbe vrijednosti preko 600,00 kn, PDV uključen.

Proizvode možete i osobno preuzeti direktno s našeg skladišta, pri čemu ne računamo trošak dostave. Prije preuzimanja je potrebno iznos narudžbe uplatiti na naš poslovni račun prema podacima za uplatu koje ćemo Vam poslati nakon što zaprimimo Vašu narudžbu.

Sadnice smo u mogućnosti dostaviti isključivo na području Republike Hrvatske, no ipak sadnice možete nakon narudžbe i uplate preuzeti s našeg skladišta u Republici Hrvatskoj.

11. Odgovornost za materijalne nedostatke proizvoda
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske i Zakona o zaštiti potrošača.

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca (trenutak predaje stvari u posjed kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik), bez obzira je li mu materijalni nedostatak bio poznat. Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ukoliko su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.

Naručitelj je dužan pregledati primljene proizvode/sadnice te o vidljivim odnosno skrivenim nedostacima obavijestiti Prodavatelja u rokovima određenim Zakonom o obveznim odnosima (čl. 403. i 404.)

Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka, Naručitelj koji je pravodobno i uredno obavijestio Prodavatelja o nedostatku može od Prodavatelja:

  1. zahtijevati uklanjanje nedostatka
  2. zahtijevati predaju druge stvari bez nedostatka,
  3. zahtijevati sniženje cijene,
  4. izjaviti da raskida ugovor.

U slučaju da su nedostaci posljedica nestručnog uzgoja, zakašnjele sadnje, nedovoljnog održavanja i drugih nestručnih postupanja Naručitelja, Prodavatelj ne snosi odgovornost.

12. Povrat ili zamjena (reklamacije)

Svi proizvodi (sadnice) na www.rasadnik-milic.hr su iz kontrolirane proizvodnje  i sadrže sve potrebne certifikate. Prije pakiranja, proizvodi (sadnice) se  pregledavaju (korijenov sustav i nadzemni dio) radi provjere da nije došlo do kakvog oštećenja. Izgled sadnica može varirati u zavisnosti od vrste te su ponekad moguća oštećenja na listovima i ostale prirodne nepravilnosti. Izgled sadnica također uvelike ovisi i o periodu godine u kojem je sadnica isporučena.

Ukoliko Naručitelj nije zadovoljan s naručenim proizvodima (sadnicama), može iste ga vratiti ili zamijeniti u roku od 14 radnih dana nakon primitka pošiljke uz pisanu obavijest o tome da li Naručitelj traži zamjenu ili povrat proizvoda. Pisana obavijest mora sadržavati podatke o proizvodu koji se želi zamijeniti, a u slučaju povrata i broj računa Naručitelja za povrat novca. Naknadne reklamacije Prodavatelj ne uvažava.

Ako Naručitelj želi izvršiti povrat proizvoda (sadnica), Prodavatelj će ukoliko primljena pošiljka s proizvodima (sadnicama) odgovara Prodavateljevim uvjetima poslovanja, uplaćeni iznos za navedene proizvode (sadnice) vratiti na račun Naručitelja.

Ako Naručitelj želi izvršiti zamjenu proizvoda (sadnica), Prodavatelj će  ukoliko primljena pošiljka s proizvodima (sadnicama) odgovara Prodavateljevim uvjetima poslovanja, iste zamijeniti o trošku Naručitelja.   Troškove povrata i slanja novih artikala snosi Naručitelj, s time da se novi proizvodi šalju nakon utvrdimo da su vraćeni proizvodi neoštećeni i u originalnoj ambalaži.

Proizvodi (sadnice)  koje Naručitelj šalje  Prodavatelju radi povrata ili zamjene moraju biti nekorišteni, neoštećeni i u originalnom pakiranju s priloženom kopijom ili originalom računa.

Naručitelj ima pravo na povrat proizvoda koje nije naručio ili proizvoda koji su oštećeni, a oštećenje nije nastalo prilikom transporta. U slučaju da mislite da su sadnice dostavljene oštećene, pošaljite nam sliku u rezoluciji na kojoj se jasno vidi oštećenje  na . Ako je reklamacija opravdana, sadnice će Vam biti zamijenjene. U slučaju da je reklamacija opravdana odobrit ćemo povrat proizvoda te Naručitelju poslati novu pošiljku bez dodatnih troškova.

13. Otkazivanje narudžbe/rezervacije i pravo na raskid ugovora
Naručitelj može otkazati danu narudžbu/rezervaciju (ponudu) u bilo kojem trenutku do trenutka isporuke proizvoda Naručitelju slanjem izjave o otkazu narudžbe/rezervacije putem elektroničke pošte na mail: .

Ako je narudžba/rezervacija otkazana prije nego su proizvodi napustili skladište Prodavatelja, Naručitelj ima pravo tražiti povrat ukupnog uplaćenog iznosa za proizvode i ostale odabrane usluge.

Nakon otkazivanja narudžbe/rezervacije, Naručitelj će dobiti potvrdu o otkazivanju narudžbe/rezervacije putem e-pošte.

Pravo na raskid ugovora po Odsjeku IV, članak 72. Zakona o zaštiti potrošača:
Naručitelj ima pravo ne navodeći za to razloge, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana.

Predmetni rok započinje teći od dana kada je kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Naručitelja, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.

Ako je jednom narudžbom/rezervacijom Naručitelj naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok započinje teći od dana kada je kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.

Naručitelj je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem Obrasca za jednostrani raskid ugovora kojeg može pronaći ovdje ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor, upućene elektroničkom poštom na adresu Prodavatelja: ili poštom preporučeno na adresu sjedišta Prodavatelja: Donji Miholjac, Z. Balokovića 7.

Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na internetskim stranicama Prodavatelja, Naručitelj može elektronički ispuniti i poslati.

Prodavatelj se obvezuje bez odgađanja dostaviti Naručitelju Potvrdu o primitku izjave o raskidu  putem elektroničke pošte koju je Naručitelj naveo u Obrascu odnosno u Izjavi o raskidu odnosno putem elektroničke pošte koju je koristio prilikom naručivanja/rezervacije.

Ovim putem se naručitelj obavještava o zabranu plaćanja unaprijed za vrijeme trajanja tog roka za raskid.

Izjavu o raskidu ugovora Naručitelj je dužan poslati prije isteka roka za raskid ugovora.

Naručitelj je dužan izvršiti povrat proizvoda bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je obavijestio Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor.

Naručitelj je dužan izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je obavijestio trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor.

U slučaju korištenja prava na jednostrani raskid ugovora, Naručitelj snosi troškove povrata (troškovi poštanskog poslužitelja). Svi proizvodi/sadnice mogu biti vraćeni na poštom na uobičajen način pa stoga Naručitelj nema dodatnih troškova vraćanja robe.

Prodavatelj se obvezuje Naručitelju vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstva u roku od četrnaest (14) dana po primitku pisane obavijesti o raskidu ugovora.
Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat plaćenog prije nego mu roba isporučena Naručitelju bude vraćena, osim ako nije ponudio da robu koju Naručitelj vraća, sam preuzme, odnosno nakon što mu Naručitelj dostavi dokaz da je robu poslao natrag Prodavatelju, ako bi o tome Prodavatelj bio obaviješten prije primitka robe.

Prodavatelj se obvezuje izvršiti povrat plaćenoga služeći se istim sredstvima plaćanja kojima se koristio Prodavatelj prilikom plaćanja, osim ako Naručitelj izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja te uz pretpostavku da Naručitelj ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.

Naručitelj je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Naručitelj nema pravo na raskid u slučajevima propisanim Zakonom o zaštiti potrošača, a osobito ako je predmet ugovora sadnice koje se sade isključivo sezonski te se u tom smislu smatraju “pokvarljivom robom”.

14. Zaštita potrošača

Sukladno  Zakona o zaštiti potrošača  obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti na sljedeću e-mail adresu:

Odgovor na Vaš prigovor vratiti ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora. Molimo Vas da u prigovoru navedete svoje podatke: ime i prezime, adresa za dostavu odgovora.

15. Zaštita osobnih podataka

Registracijom ili naručivanjem u web stranice www.rasadnik-milic.hr dajete suglasnost da Prodavatelj, RASADNIK MILIĆ d.o.o. i njegovi poslovni partneri prikupljaju, obrađuju te međusobno prosljeđuju i razmjenjuju podatke navedene u registracijskom obrascu i obrascu narudžbe u mjeri potrebnoj za realizaciju ugovornog odnosa odnosno isporuku naručene robe.

Naručitelj putem web stranice www.rasadnik-milic.hr u svakom trenutku može povući svoju suglasnost za raspolaganjem i obradom podataka ostavljenim u obrascima Internetske trgovine u cijelosti ili djelomično Povlačenjem suglasnosti u cijelosti korisnički račun Naručitelja, a njegovi osobni podaci obrisani. Na vlastiti zahjev, naručitelj i/ili registirani korisnik, u svakom trenutku, može zatražiti brisanje svojih osobnih podataka iz baze telefonskim putem ili putem elektroničke pošte, a RASADNIK MILIĆ d.o.o. obavezuje se zaštititi osobne podatke Naručitelja tako da prikuplja samo osnovne podatke koji su nužni za ispunjenje obveza. Svi podaci o korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su potrebni za obavljanje posla.

16. Autorska prava

Svi sadržaji objavljeni na stranici www.rasadnik-milic.hr i pripadajućim podstranicama u vlasništvu su RASADNIK MILIĆ d.o.o. Svako neovlašteno preuzimanje, objavljivanje i mijenjanje sadržaja sa spomenute domene nije dopušteno od strane RASADNIK MILIĆ d.o.o. Ako korisnik stranica RASADNIK MILIĆ  d.o.o. želi koristiti materijale sa spomenute stranice u promidžbene svrhe (objave na blogu, portalu, novinama, web stranicama itd.) slobodan je to učiniti uz navođenje izvora.

17. Mjerodavno pravo, rješavanje sporova

Za sve što nije regulirano ovim Općim uvjetima poslovanja primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima i pravo Republike Hrvatske. Sve sporove iz ovog Ugovora ugovorne strane pokušat će riješiti sporazumno. Svi sporovi ili zahtjevi koji mogu nastati, kao posljedica korištenja ovih Internetskih stranica, u vezi s ovim Općim uvjetima poslovanja ili u vezi s njihovim provođenjem, u nadležnosti su suda u Osijeku, uz primjenu mjerodavnog materijalnog hrvatskog prava. Izričito se isključuje Konvencija UN-a o međunarodnoj prodaji robe.

Mjesto ispunjenja isporuke i plaćanja je sjedište Prodavatelja, čak i onda ako se primopredaja dogovorno izvrši na nekom drugom mjestu.

Sukladno Direktivi o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova od 21.5.2013., diljem cijele EU, sporove vezane uz online kupnju moguće je i riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje odnosno na ovom linku: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda, itd.), svoj prigovor na brz i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

18. Trajanje ugovora
Ugovor koji Naručitelj sklapa s Prodavateljem jednokratan je ugovor o kupoprodaji proizvoda na daljinu koji je konzumiran isporukom robe te izvršenim plaćanjem od strane kupca, u slučaju da ne bude raskinut. Prodavatelj zadržava pravo odbiti isporuku robe, bez ikakvog obrazloženja. Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio ugovora.

Naručitelj nije dužan platiti nikakav polog, niti pribaviti nikakvo drugo financijsko osiguranje.

19.  Kontakt za informacije

Za sva moguća pitanja kontaktirajte nas na mail adresu .

VAŽNO! Biljke (sadnice) odnosno njihov izgled nikako ne može biti jedinstven te ovisi o godišnjem dobu i uvjetima uzgoja.  Ukoliko proizvod prikazan na našim web-stranicama ima svoju realnu fotografiju prosječnog predstavnika, ona prikazuje kakav će proizvod Naručitelj zaista primiti odnosno fotografije koje prikazuju kakva biljka može biti ukoliko se održava na pravilan način.

Ove Opće uvjete poslovanja moguće je spremati, ponovno koristiti i reproducirati putem ove poveznice.